تئاتری با حضور معتمدآریا و نگارجواهریان

مجموعه تماشاخانه ایران‌شهر، از مهرماه با سه نمایش به کارگردانی حسین مسافرآستانه، سیامک احصایی و امیرضا کوهستانی، میزبان علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایران‌شهر؛ نمایش “ایوانف” به کارگردانی امیرضا کوهستانی از ۵ مهرماه در تماشاخانه شماره یک، “نامه‌هایی به تب” کاری از سیامک احصایی از ۲۵ مهرماه و “تمام صبح های زمین” به کارگردانی حسین مسافر آستانه در قالب رپرتوآر دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می‌رود.

نمایشنامه “نامه‌هایی به تب” نوشته محمد چرمشیر یک بازنگری به داستان “ادیپ در کلونوس” است. احصایی این نمایش را با حضور بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا، پانته‌آ پناهی‌ها، شبنم مقدمی، عاطفه تهرانی، برزو ارجمند و محمد‌رضا حسین‌زاده در بخش چشم‌انداز بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه برد.

محمد حسن معجونی در نقش ایوانف حضور دارد و سومین همکاری خود را با کوهستانی تجربه می‌کند معجونی پیش از این بازی در نمایش «درمیان ابرها» و« کوراتت» را در کارنامه هنری مشترک خود با این کارگردان دارد.

سعید چنگیزیان، نگارجواهریان، رضا بهبودی، فریبا کامران، محمد رضا نجفی، مهین صدری، وحید آقا پور، علی باقری و فاطمه فخرایی از دیگر بازیگران این نمایش هستند.

منبع: سینمافا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

 

Check Also

روایتی تراژدیک از تاریخ استبداد

تاریخ ایران با دو نکته بغرنج روبه رو بوده که هر یک دیگری را تکمیل …